חדש ממזרחי-טפחות: מסלול משכנתה ייחודי לזוגות צעירים המסייע ברכישת הדירה הראשונה

עפר גדנקן No Comments on חדש ממזרחי-טפחות: מסלול משכנתה ייחודי לזוגות צעירים המסייע ברכישת הדירה הראשונה

כל זוג צעיר בתחילת הדרך מתמודד עם המון התלבטויות וצריך לקבל החלטות רבות. הצעדים הראשונים יכולים להיות מלווים בטעיות קטנות ובניסיונות כושלים ומצחיקים לצד ההצלחות. ככה זה בחיים.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשמדובר ברכישת דירה, אולי העסקה הפיננסית הגדולה והמשמעותית ביותר בחיים, ישנן אינספור החלטות: היכן לקנות, איזו משכנתה לקחת, איזה תמהיל החזרים מתאים, ועוד. בשלב זה, כל טעות יכולה להיות קריטית, ולכן ישנה חשיבות גדולה עוד יותר לבחירה הנכונה.

במזרחי טפחות הבינו את הצורך ובמיוחד עבור הזוגות הצעירים העומדים בתחילת הדרך אל הדירה הראשונה ואל חיים כלכליים עצמאיים, המומחים של מזרחי-טפחות פיתחו את 'משכנתה זו"צ' – תוכנית ייעודית הנותנת מענה מקיף לסוגיות שמעסיקות זוגות טריים בשנתם הראשונה ומאפשרת להם להגיע בקלות רבה יותר לדירה ראשונה משלהם.

'משכנתה זו"צ' הופכת את הדרך לדירה לקלה ובטוחה יותר, עם מספר פתרונות ייעודיים:

משכנתה בטוחה לזו"צ – מסלול ייחודי בו סכום ההחזר החודשי יציב וקבוע, גם כשהריבית משנתה. איך זה עובד? כשהריבית יורדת, תקופת ההחזר מתקצרת, וכן להפך.

זו"צ עזרה מההורים – המאפשר להורים המעוניינים לסייע לילדיהם במימון הדירה לעשות זאת בלי למכור את הדירה.

משכנתה בקצב הזו"צ – מסלול החזרים גמיש שמאפשר לזוג הצעיר לשלם בתחילת הדרך פחות, וכשיתאפשר להם בהמשך החיים, להגדיל את סכום ההחזר החודשי בהתאם ליכולות האישיות שלהם.

זו"צ בדרך לדירה – השתתפות חינם בקורס 'הדרכה לרכישת דירה' עם המומחים של טפחות, שנותן את כל המידע והליווי המקצועי שצריך לדעת בדרך לדירה.

לפרטים ולהצטרפות חייגו למומחים של טפחות: 8860*



0 תגובות